مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: در هر حوزه‌ای به دنبال آمارسازی نیستیم و باید آنچه واقعیت است به‌طور کامل و شفاف احصاء شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 16 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، محمدهاشم نجفی اردکانی مدیرعامل پتروشیمی جم امروز در نشست با مدیران این شرکت ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، اظهار داشت: بر خود واجب می‌دانم از زحمات مدیرعامل سابق مجموعه تقدیر کنم، امیدوارم ایشان هر جا هستند منشا خیر و برکت باشند، همانطور که در پتروشیمی جم این‌گونه بود و اورهال سال جاری را به‌عنوان یک عملیات بزرگ و پرچالش با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به سرفصل‌های مسائل پیش رو و تاکید بر امر تولید، افزود: نسبت به مشکلات مجموعه پتروشیمی جم غریبه نیستیم؛ آنچه امروز پاشنه آشیل ما شده، موضوع تولید به عنوان اولویت اول است و شخص اول و سکاندار تولید نیز مدیر و معاون مجتمع هستند. در هر حوزه‌ای به دنبال آمارسازی نیستیم و باید آنچه واقعیت است به‌طور کامل و شفاف احصاء شود.

نجفی اردکانی تاکید کرد: در موضوع تامین قطعات، با توجه به شرایط مالی و زمستان پتروشیمی‌ها، باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه، خرید‌های غیرضروری بررسی و متوقف شود. اما آنچه ضرورت دارد این است که همواره قطعات یدکی مهم به سرعت تهیه و تامین شود.

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم با اشاره به اهمیت فروش محصولات جم و بازار‌های در دسترس، گفت: باید شرایط را متناسب با بازار‌های هدف مطابقت دهیم، و ضمن حفظ بازار‌های سنتی در حوزه‌های مختلف، بازار‌های جدید مطلوب پتروشیمی جم نیز ایجاد شود. در این زمینه نیاز است با بررسی و رفع چالش‌ها، روند فروش و بازار‌های جم رو به رشد باشند.

وی با تاکید بر اهمیت تسریع در پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای، تصریح کرد: با توجه به حضور نخبگان و متخصصان در مجموعه جم نباید پروژه‌های ما روی زمین بماند، چرا که پروژه پادجم را با ظرفیت همین متخصصان داخلی پیش برده‌ایم. ما باید این حس را ایجاد کنیم که یک خانواده هستیم.

مدیرعامل پتروشیمی جم با بیان اینکه باید به زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش توجه جدی داشته باشیم، افزود: در خصوص پروژه توسعه پلیمر کنگان نیز همین موضوع صدق می‌کند. ما نباید اجازه دهیم پلیمر کنگان مسیر پادجم را طی کند. پادجم و پلیمر کنگان جزیره مستقل نیستند، و همه باید ذیل پتروشیمی جم به مدیران جم پاسخ دهند.

نجفی اردکانی با اشاره به اهمیت رفاه کارکنان، خاطرنشان کرد: حوزه منابع انسانی برای ما موضوع اصلی و مهم‌ترین حوزه است، چرا که حیات مجتمع به نیروی انسانی وابسته است. من با تک تک این همکاران زندگی کرده‌ام و شرایط منطقه را می‌دانم، پاداش‌ها و رفاهیات بایستی متناسب با بهره‌وری کار و میزان تولید باشد و تفاوت‌ها میان کارکنان و جایگاه ایشان معقول و منطقی باشد.

گفتنی است محمدهاشم نجفی اردکانی، روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه سال جاری طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم منصوب شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار