معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به جمع آوری ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد، گفت: محور حل مشکلات مناطق حاشیه نشین ساماندهی معتادان متجاهر است.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 16 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علی شعبانی اظهار کرد: یکی از موضوعات اولویت دار استان کرمانشاه بحث آسیب‌های اجتماعی است که می‌توان از جمله آن به معتادین متجاهر، زباله گردها، سرقت‌های خرد و دیگر موضوعات اشاره کرد.

وی افزود: امسال با همت مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، جمع آوری و ساماندهی ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کار جمع آوری معتادین متجاهر پیش از این نیز به صورت مقطعی انجام گرفته بود اما مردم پس از مدتی شاهد حضور دوباره آنها بودند.

شعبانی بیان کرد: اگر بخواهیم چهره شهر را آراسته کنیم و موضوع ساماندهی را تکمیل کنیم باید حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر را جمع آوری کنیم که ۲ هزار نفر بیشتر از تعداد فعلی بوده که کار بسیار سنگین و هزینه بری است.

وی خاطر نشان کرد: اگر موضوع ساماندهی معتادین متجاهر تکمیل شود می‌توان شاهد جمع آوری خرده فروشی مواد مخدر، زباله گردی، سرقت‌های خرد و… باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: به جای کارهای موقت در مناطق حاشیه نشین استان کرمانشاه به دنبال اقدامات زیربنایی و ساختاری رفته‌ایم و نخ تسبیح حل مشکلات مناطق حاشیه نشین، ساماندهی معتادان متجاهر استان است که با جدیت در حال انجام است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار