رئیس حوزه ی قضایی شهرستان میبد گفت: در راستای صیانت از آراءِ مردم، بعنوان یک امانت مهم و برگزاری انتخابات سالم، پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 14 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مرتضی حدادزاده در دومین جلسه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی این شهرستان بیان داشت: با پیشگیری از بروز جرایم انتخاباتی و اجرای درست این ساز و کار میتوان شاهد تاثیر بسزایی درکاهش دادن و ایجاد بازدارندگی جرائم در انتخابات باشیم.
این مقام قضایی ضمن اشاره به برخی مصادیق تخلفات انتخاباتی در سه مرحله قبل، حین، بعد از برگزاری انتخابات و رصد و پیشگیری از این موارد اظهار داشت: تلاش جهت ایجاد فضای با نشاط جهت مشارکت پرشور و حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو ضروری است.
وی در رابطه با رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی ابراز کرد: توجه ویژه به مقررات موجود و مورد نیاز فعالیت‌های انتخاباتی در حوزه فضای مجازی، تولید محتوای پیشگیرانه و ارتقا بخش آگاهی‌های عمومی مرتبط با انتخابات و پیش‌بینی و اقدامات مورد نیاز در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید اقدامات لازم صورت گیرد.
حدادزاده در پایان خاطرنشان کرد: امید است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی، به بهترین شکل برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار