کد خبر: ۱۱۴۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 09 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در روز ۱۹ دی ماه تقدیم حضور می گردد.


پايان يک آدم ربايي نافرجام در قائمشهر 

گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي استان از رهايي گروگان از چنگال آدم ربايان در شهرستان قائمشهرخبر داد و گفت: آدم ربايان به دليل اختلافات شخصي او را ربوده و متواري شده بودند. 

سردار" حسن مفخمي شهرستاني" در تشريح جزئيات اين خبر، بيان داشت: در پي گزارش يک فقره آدم ربايي دريکي از خيابان هاي شهرستان قائمشهر ، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: با حضور ماموران در محل و بررسي‌ اظهارات شاهدان عيني مشخص شد 2 نفر با صورت هاي پوشيده، فردي را با تهديد سلاح سوار يک دستگاه خودرو کرده و از محل متواري شدند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه در بررسي هاي اوليه ماموران، حاکي از آن بود که آدم ربايان به دليل يک سري اختلافات شخصي او را ربوده و متواري شده اند، تصريح کرد: در اين راستا تيم رسيدگي کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقيقات گسترده اي را براي دستگيري عاملان اين اقدام شرارت آميز آغاز کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: سرانجام با تلاش مستمر پليس و تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته درکمتر از 2ساعت، گروگانگير را در مسير جاده شناسايي و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلي اين گروگانگيري طي يک عمليات غافلگيرانه، قبل از هرگونه اقدامي دستگير شدند.

سردار مفخمي در پايان با اشاره به اينکه گروگان صحيح و سالم تحويل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اينکه فردي را به زور سوار خودرو مي کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.

-------------------------------------

کشف 5 کيلومواد مخدرترياک در ساري 

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 5 کيلو گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد

. سرهنگ"عبدالله حسن زاده" در بيان اين خبر، گفت: در راستاي برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر و در پي کسب خبري مبني بر فعاليت يک قاچاقچي مواد مخدر در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 11 اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران کلانتري11 ساري با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهم را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: پس از هماهنگي قضائي متهم دستگير و در بازرسي از منزل، 5 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف شد.

وي همچنين با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس در برقراري نظم و امنيت عمومي تاکيد کرد.

سرهنگ حسن زاده در خاتمه از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکزفوريت هاي پليسي110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند

---------------------------------------

 

سارقان ساختمان هاي خالي از سکنه در محمودآباد دستگير شدند

گروه استان ها- مازندران– فرمانده انتظامي شهرستان "محمودآباد" از دستگيري سارقان حرفه اي ساختمان هاي خالي از سکنه با 11 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود حسين زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي مکرر ساختمان هاي خالي از سکنه در شهرک هاي ساحلي اين شهرستان، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد،افزود: ماموران پليس آگاهي با بررسي هاي ميداني،دو سارق را شناسايي کردند.

سرهنگ حسين زاده،خاطرنشان کرد: در يک عمليات ضربتي متهمان دستگير شدند ودر بازجويي هاي بعمل امده تاکنون به 11 فقره سرقت در اين شهرستان اعتراف کردند.

وي در خاتمه با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد،به شهروندان توصيه کرد: ضمن رعايت هشدارهاي امنيتي، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------------

کشف سيگار و تنباکو قاچاق در"آمل"

گروه استان ها - مازندران - سرپرست انتظامي شهرستان آمل از کشف بيش از6هزار نخ سيگار و120بسته تنباکو قاچاق در اين شهرستان، خبر داد.

سرهنگ "حسين کيانمهر" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با پديده شوم قاچاق، ماموران انتظامي، جهت بازديد و بازرسي از واحد هاي صنفي در سطح شهر اعزام شدند.

وي افزود: ماموران کلانتري 12 در بازرسي از يک واحد صنفي موفق به کشف بيش از 6هزار نخ سيگار و 120 بسته تنباکو قاچاق و فاقد مجوز قانوني شدند.

سرپرست انتظامي آمل ضمن تقدير از همکاري و تعامل خوب مردم با پليس، خاطرنشان کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير و به مراجع قضايي معرفي شد.

بسمه تعالی

اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 19 دی 1402

کشف 65 فقره سرقت در طرح امنيت محله محور شهرستان بهشهر 

سردار حسيني جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف 65 فقره انواع سرقت در يازدهمين مرحله از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي محله محور استاني در شهرستان بهشهر خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سردار"سيد موسي حسيني " در بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي محله محور در شهرستان بهشهر که باحضور مسئولان شهرستاني واقشار مختلف مردم همراه بود با اعلام اين خبر،گفت :به منظور برقراري نظم و امنيت عموي و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي يازدهمين مرحله از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي محله محور با بکارگيري تيم هاي  عملياتي در 19محله اين شهرستان به اجرا در آمد .

وي با اشاره به اين که اين طرح در راستاي مطالبات مردمي و به منظور برقراري نظم و امنيت عمومي و اجتماعي در حوزه هاي مختلف ماموريتي به مرحله اجرا در آمد ، افزود : در اجراي اين طرح 178خودروي متخلف حادثه ساز و51 موتورسيکلت سنگين توقيف واعمال قانون انجام شد .

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از عمليات ويژه پليس آگاهي با همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان در مقابله با سارقان خبرداد و افزود : با دستگيري 39 سارق ،65 فقره انواع سرقت کشف شد .

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به کشف بيش از 7 کيلوگرم انواع مواد مخدر از شناسايي و دستگيري 21خرده فروش خبر داد و افزود : در اين طرح 59معتاد متجاهر نيز شناسايي و دستگير شدند .

سردار حسيني به نقش مردم و مسئولان درتعامل با پليس براي برقراري نظم و امنيت اشاره کرد و افزود : بي شک تعامل خوب دستگاه ها و سازمان ها ي مرتبط در حوزه نظم و امنيت به ويژه سپاه ، بسيج ، دستگاه قضايي ، دستگاه هاي امنيتي و سازمان هاي خدمات رسان با پليس نقش مهمي در پيشگيري از بروز جرايم و برقراي نظم و امنيت دارد .

گفتني است در حاشيه نمايشگاه به 3 نفر از موتور سوران قانومند کلاه ايمني اهدا شد .

--------------------------------------------

کشف خودروي ميلياردي قاچاق در ساري 

جانشين انتظامي مازندران از کشف يک دستگاه خودروي لندکروز قاچاق به ارزش 350 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد. 

سردار " سيد موسي حسيني " در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح برخورد با قاچاق کالا وارز، ماموران انتظامي شهرستان ساري  حين گشت زني به يک خودروي لندکروز  مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران خودروي مورد نظر را که فاقد پلاک و هرگونه مجوز گمرکي و همچنين برگ تردد بوده متوقف کردند.

 جانشين انتظامي استان مازندران با بيان اين که کارشناسان، ارزش ريالي خودروي مورد نظر رابالغ بر 350 ميليارد ريال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در اين راستا پرونده مقدماتي تشکيل و راننده خودرو به مرجع قضائي معرفي شد.

سردار حسيني در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و ... موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

افزايش 77 درصدي کشف کش روزني در کوپ هاي مازندران

رئيس پليس پيشگيري استان از دستگيري83سارق کش روزن و کشف 113 فقره سرقت توسط کلانتري ها و پاسگاه هاي سطح استان در نه ماه گذشته خبر داد 0

به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس پليس سرهنگ "سيد محسن جعفري" در اين خصوص اظهار داشت: در راستاي برخورد با پديده شوم سرقت و مبارزه با سارقان،ماموران انتظامي کلانتري و پاسگاه هاي سطح استان طي اين مدت موفق به دستگيري 83 سارق کش وروزن  وکشف 113 فقره سرقت شدند.

سرهنگ جعفري با بيان نقش محوري کلانتري و پاسگاه ها در کشف سرقت خاطر نشان ساخت: در حوزه پيشگيري کشف کش روزني با افزايش 77 درصدي  نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

وي درادامه تصريح کرد: در حوزه دستگيري سارقين نيز شاهد افزايش 30 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل توسط کوپ هاي استان بوده ايم .

رئيس پليس پيشگيري استان در پايان اين دستاورد ها را نتيجه‌ فعاليت ‌هاي شبانه ‌روزي و تلاش‌هاي خستگي ‌ناپذير کارکنان انتظامي به ويژه کارکنان کلانتري و پاسگاه ها  دانست  و تاکيد کرد امنيت و آرامش جامعه خط قرمز پليس بوده و فرماندهي انتظامي قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان مقابله خواهد کرد.

----------------------------------

دستگيري سارق اماکن دولتي در گلوگاه

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق اماکن دولتي و کشف 19فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ"محمود کلواني"با اعلام اين خبر افزود:در پي وقوع چندين فقره سرقت از اماکن دولتي در اين شهرستان  ماموران  پليس آگاهي ،شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. 

 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار