رزمایش «خدمت متعالی» با 35 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت برق شهرستان گرمسار اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 08 January 2024

به گزارش تابناک سمنان،  سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: طرح‌های مختلف این شرکت به‌صورت منظم و دوره‌ای به جهت اصلاح، ایجاد و بهینه‌سازی تأسیسات و شبکه‌های توزیع برق در استان سمنان و با رویکرد تلاش صادقانه و خدمت بی‌منت اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: رزمایش‌های خدمت متعالی با هدف اصلاح بخش عمده‌ای از شبکه و تأسیسات برق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به جهت اعمال کمترین میزان خاموشی به مشترکان، برگزار می‌شود.

حسینی‌نژاد بیان کرد: با عنایت به فشار بیش از حد به شبکه توزیع برق در فصل تابستان و به جهت اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و افزایش ضریب اطمینان آن در تابستان سال آینده این‌گونه اقدامات در ۶ ماهه دوم سال صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افزود: با توجه به حجم کار تعریف‌شده، ۵۵ نفر از نیرو‌های مدیریتی، عملیاتی و اتفاقات به همراه ماشین‌آلات مربوطه در قالب ۱۷ اکیپ و با کمک نیرو‌های یاری‌رسان از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان و شهر ایوانکی نسبت به اجرای این رزمایش اقدام کردند.

وی افزود: تبدیل ۶ هزار متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح یا تعویض ۴۱ اصله پایه‌های فرسوده برق و اصلاح بیش از ۷۰۰ مورد انشعاب برق مشترکان از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده این مانور خدمت متعالی در شهرستان گرمسار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار کرد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف مشترکان منطقه، تأمین برق مطمئن، افزایش رضایت‌مندی، جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته و پیشگیری از سرقت تأسیسات الکتریکی از اساسی‌ترین اهداف اجرای رزمایش در منطقه غرب استان است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه ۲۷۵ نفر ساعت کار در یک روز انجام رزمایش به ثبت رسیده است، یادآور شد: چنانچه این اقدامات در قالبی دور از مانور و توسط یک اکیپ به انجام می‌رسید، بالغ بر ۲۰ روز کاری را برای اعمال خاموشی به مشترکان متصور می‌شدیم که با انجام رزمایش این عدد به کمتر از یک روز کاری رسیده است.

وی اضافه کرد: کاهش طول شبکه توزیع برق در جهت رفع نقاط خطرآفرین، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پایداری شبکه برق مشترکان ازجمله مواردی افزون بر اهداف اجرای مانور گفته‌شده، بوده است که با مبلغی بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمسار به انجام رسیده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار