رئیس هیات مدیره شرکت گاز ایلام:
رئیس هیات مدیره شرکت گاز ایلام گفت: رشد و ارتقا توانمندی‌های زنان در ابعاد مختلف علمی، سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و غیره بخشی از پیشرفت‌های زنان پس از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 04 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسینعلی اسماعیلی در نشست هیات مدیره و کارکنان زن شاغل در شرکت گاز استان بمناسبت روز زن و مادر، اظهار داشت: زنان به عنوان نیمی از پیکر جامعه هستند که در تمامی مراحل تولد، رشد، و بلوغ و شکوفایی یک جامعه حضور دارند و بایستی در ایجاد هر یک از صحنه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و غیره وظایف خود را به بدرستی به انجام رسانند.

وی با بیان اینکه بانوان درمنزل بدلیل انجام وظیفه مادری و تربیت فرزندان و نیز در محل کار با خدمت به مردم در حال تلاش هستند که این نمونه بارز جهاد فی سبیل الله است، افزود: بانوان شاغل مروجان خوبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند که نتیجه نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه، سلامت اجتماعی است.

رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان با اشاره به اینکه تعهد، تخصص و توانمندی های بانوان همکار در زمینه های مختلف قابل تقدیر و قدردانی است، تصریح کرد: در دین اسلام بانوان جایگاه بسیار والایی دارند و زن سازنده جامعه بوده و قادر است جامعه را به سمت سعادت و تعالی سوق دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه نقش زنان ایلامی در زمان دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: زنان ایلامی در زمان جنگ تحمیلی در کنار مردان این دیار از از نظام و آرمان انقلاب جانانه دفاع کردند و علاوه براین در پشت جبهه در برابر دشمن هیچگاه صحنه را خالی نکردند.

گفتنی است؛ در این نشست از زنان شاغل در شرکت گاز استان بمناسبت روز زن با اهدا گل و هدیه قدردانی شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار