جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سارقان بازاچه( پاساژ) "مهران" شهر ایلام خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان کشف و به مالباختگان عودت داده شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 26 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی  افزود : در پی وقوع سرقت گروهی از پنج باب مغازه در بازارچه(پاساژ) مهران شهر ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت :  کاراگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند رد پای ۲ نفر از سارقان سابقه دار و متواری را در این سرقت ها به دست بیاورند.

سرهنگ نجفی گفت :  سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضائی و طی یک عملیات تعقیب و گریز متهمان در محورهای مواصلاتی استان دستگیرو خودروی آنان توقیف شد.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت اعم از مغازه، منزل، خودرو و احشام اعتراف کرده اند، گفت: تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان کشف و تحویل مالباختگان داده شده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت های قاطع دستگاه قضائی، از برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار