سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام
سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف آوای تهران رفت و با برتری ۳ بر صفر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 16 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام، بیان داشت: هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بعدازظهر امروز دنبال شد و تیم آوای تهران مهمان تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام بود.

وی افزود: این بازی در ورزشگاه عدالت شهر ایلام برگزار شد. 

سرمربی فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام ادامه داد: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در یک بازی هماهنگ و کاملا برتر موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد و ۳ امتیاز این بازی را به‌دست آورد.

محمودی با اشاره به اینکه تیم فوتبال بانوان پالایش گاز با این برد، در رده سوم جدول رقابت‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: گل های تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام را عاطفه ایمانی در دقیقه ۲، روژین تمریان در دقیقه ۱۶ و حدیث بساط شیر در دقیقه ۲۷ به ثمر رساندند.

وی تأکید کرد: تیم ایلام مصمم است با تمام توان بومی و جوانگرایی امسال لیگ را با موفقیت و کسب نتایج بهتری به پایان برساند.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با این برد صاحب ۱۲ امتیاز شد و در جایگاه سوم جدول، پس از تیم‌های خاتون بم و ملوان بندر انزلی قرار دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار