مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران از اولین عملیات بارگیری از پایانه جاسک در ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 12 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه‌های نفنی ایران، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران حوزه عملکردی و جغرافیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران را در ۵ استان و ۶ منطقه عملیاتی عنوان کرد و گفت: این شرکت دارای دو منطقه مهم عملیاتی در استان بوشهر، یک منطقه عملیاتی در ماهشهر خوزستان، یک منطقه در نکا مازندران و همچنین مجموعه ستاد در تهران است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان این که در آینده نزدیک سامانه ریلی در پایانه جدید شهر ری به شرکت پایانه‌های نفتی ایران تحویل می‌شود، اظهار داشت: در منطقه عملیاتی جاسک نیز ظرف یک ماه آینده اولین عملیات بارگیری نفت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به جایگاه و اهمیت این شرکت در سطح ملی و بین المللی گفت: گستره حوزه عملیاتی پایانه‌ها در پنج استان مهم کشور است، بنابراین شرکتی هستیم که نیاز داریم روابط عمومی ما در تراز ملی و فراملی عمل کند.

غریبی در پایان از تلاش‌های شبانه روزی و مستمر روح اله اخوان، رییس سابق روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران قدردانی و برای عبداله نجفی سرپرست جدید روابط عمومی این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار