سرپرست تیم کشتی آزاد بزرگسالان کرمانشاه ترکیب نهایی این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 10 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا یوسف نوری با اشاره به در پیش بودن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی مازندران، اظهار کرد: تیم کرمانشاه با ترکیب کامل در این رقابت ها حضور پیدا می کند.

 

وی با بیان اینکه از کرمانشاه یازده کشتی گیر به این مسابقات اعزام می شوند، گفت: در وزن ۵۷ کیلوگرم سیدعلی عظیمی، وزن ۶۱ کیلوگرم پژمان نجفی، وزن ۶۵ کیلوگرم خیرالله قهرمانی، وزن ۷۰ کیلوگرم امین کرمی، وزن ۷۴ کیلوگرم حافظ دشتیان، وزن ۷۹ کیلوگرم نیما عزیزیان، وزن ۸۶ کیلوگرم عارف هاشمی نسب، وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی، وزن ۹۷ کیلوگرم سیدمهدی جعفری و وزن ۱۲۵ کیلوگرم یدالله محبی ترکیب تیم کرمانشاه را در این مسابقات تشکیل می دهند.

 

سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: در وزن ۷۹ کیلوگرم علاوه بر نیما عزیزیان، سبحان یاری هم که دارای سهمیه است، در این مسابقات برای کرمانشاه روی تشک می رود و در این وزن دو نماینده خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه تمرینات تیم کرمانشاه برای حضور در این مسابقات از حدود یک ماه پیش آغاز شده، عنوان کرد: خوشبختانه  آزادکاران ما در شرایط آمادگی جسمانی خوبی قرار دارند و برای این دوره از رقابت ها تلاش شده تا ترکیبی از جوانان و باتجربه ها  را در تیم داشته باشیم.

 

نوری در خصوص پیش بینی عملکرد تیم کشتی کرمانشاه در این مسابقات هم گفت: در پنج وزن ۵۷، ۶۵، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم امیدوار به کسب مدال هستیم، مگر اینکه با بدشانسی یا اتفاقی مواجه شویم که مانع از مدال آوری کشتی گیرانمان در این اوزان شود.

 

وی در رابطه با عدم حضور حامد رشیدی کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم در ترکیب تیم استان برای شرکت در این رقابت ها هم گفت: با توجه به اینکه ایشان از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شده، برای همین نتوانست تیم کرمانشاه را برای مسابقات قهرمانی کشور همراهی کند.

 

سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور در خصوص زمان اعزام تیم کرمانشاه برای شرکت در این مسابقات هم گفت: تیم کرمانشاه شامگاه فردا(۲۰ آذر) راهی این مسابقات می شود.

 

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ آذر به میزبانی شهر ساری استان مازندران برگزار می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار