مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر ؛
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر از راه‌اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در ۲۲ استان کشور خبر داد .
کد خبر: ۱۱۴۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 05 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ فرزین رحیم نظری گفت : امروز در استان ایلام، بیست و سومین مجمع خیرین یاریگران زندگی تشکیل خواهد شد.

وی افزود : تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ خیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کمک به معتادین در راستای بازگشت به جامعه و ترک اعتیاد جذب شده اند

رحیم نظری ادامه داد : با کمک این خیرین بیش از سه هزار شغل برای اشتغالزایی معتادین ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد : طی  ۱۸ ماه گذشته تاکنون بالغ بر سه هزار میلیارد ریال از خیرین جذب اعتبار صورت گرفته است.

رحیم نظری اظهار داشت  : در این راستا نیز حدود ۲ هزار میلیارد ریال نیز در حوزه زمین و کمک های غیرنقدی از سوی خیرین به مجمع یاریگران زندگی اهدا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام نیز بیان داشت :  راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی برای معتادان متجاهر باید براساس نیاز استان باشد تا امکان فروش محصولات در کمترین زمان فراهم شود.

حسنی افزود :  اعتیاد به‌مواد مخدر به‌عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی اثرات نامطلوبی را بر جای خواهد گذاشت و موجب فروپاشی خانواده‌ها می‌شود و علاوه بر فرصت‌سوزی برای خود شخص، فرصت اثرگذاری وی در جامعه از دست می‌رود و می‌تواند اثرات مخربی برای جامعه داشته باشد.

وی مطرح کرد : بانیان مراکز یاریگران برای کمک به این قشر احساس مسئولیت کردند و در حوزه خیرین با حس مسئولیت اجتماعی با تمام توان ورود کرده و و منشا خدمات ارزنده‌ای بودند که جای قدردانی دارد.

حسنی خاطرنشان کرد : سازمان مردم‌نهاد عملکرد خوبی در حوزه‌های مختلف داشتند. هر چقدر کارها را به مردم واگذار کردیم اثربخشی بیشتری داشته ایم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار