نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: صهیونیست ها از جنگ زمینی با مردم غزه هراس دارند چراکه در صورت چنین اقدامی، امت‌ اسلامی یک صهیونیست را روی زمین باقی نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 27 October 2023

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز اظهار کرد: مقاومت مردم فلسطین برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده و به حول و قوه الهی پیروزی از آن امت اسلامی است.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان و هزاران کودک بی‌گناه، بمب‌های چند تنی بر سر مردم در مدارس و بیمارستان‌ها رها کرده و به راحتی در برابر دوربین‌ها، جنایت می‌کنند اما مدعیان حقوق بشر سکوت کرده و یا با زبان و عمل از جنایتکاران حمایت می‌کنند.

امام جمعه اهواز ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار اهواز برای حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین گفت: پیر و جوان، دانش آموز، دانشجو و طلاب و تمامی اقوام استان، بار دیگر در صحنه حضور یافتند تا نشان دهند همواره یار و یاور مسلمانان عالم هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: تبعیت از اهل بیت (ع) در گفتار و رفتار، یک اصل بوده و مومنان باید رفتارشان در شان یک مسلمان شیعه باشد.

وی با اشاره به اینکه زنان و بانوان سنگربانان ارزش‌های اسلامی در مقابل وضع جاهلی دنیای غرب هستند افزود: انتظار داریم که تمامی نمازگزاران نسبت به بدحجابی موجود در جامعه بی‌تفاوت نباشند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه بانوان ایرانی باید در همه موارد پیشتاز باشند گفت: امروزه سن گناه در جامعه ما به واسطه بدحجابی کمتر شده است لذا پدران و مادران باید با استحکام بخشیدن به کانون خانواده، زندگی فرزندان‌شان را مدیریت کنند. قطعا اگر کانون خانواده محکم‌ بسته شود جامعه ایمانی ما محکمتر می‌شود.

وی افزود: از آنجا که شکل‌گیری شخصیت فرزندان در مدارس است، آموزش و پرورش، باید یک برنامه از پیش تعیین شده برای معلمان و دانش آموزان در نظر گیرد چرا که طرح تمام برنامه ریزی‌های دشمن، آموزش و پرورش را هدف قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه بستر اشتغال جوانان در استان باید فراهم شود گفت: مسئولان نسبت به بحث اشتغال و ازدواج آسان جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

گفتنی است در پایان آیین سیاسی معنوی نماز جمعه، میزهای خدمت دستگاه های اجرایی استان با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم برگزار شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار