نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، امنیت را یکی از دستاوردهای انکارناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند امنیت عمومی را با تبلیغات و طراحی‌های گسترده خود خدشه‌دار کند.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ 06 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با فرماندهان و کارکنان فراجا در استان دیدار و به تفاوت جایگاه پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر کشور‌ها اشاره کرد.

وی افزود: پلیس در جمهوری اسلامی ایران در مقام سربازی برای نایب امام زمان (عج) قرار دارد و نهادی مؤمن، معتقد و ارزش‌گرا در ابعاد مذهبی و البته ملی است.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با یادآوری توصیفات حضرت امیرالمؤمنین (ع) از لشکریان خدا در نامه به مالک اشتر گفت: امام علی (ع) در این نامه یکی از اقشار مؤثر جامعه را «جنود» می‌دانند و می‌فرمایند لشکریان خدا، دژ و پناهگاهی محکم برای مردم هستند.

مطیعی حضور مستمر نیرو‌های انتظامی در بخش‌های مختلف را عامل ایجاد اطمینان و امنیت عمومی دانست و اظهار کرد: امام علی (ع)، نیرو‌های انتظامی را زینت‌بخش امام جامعه مسلمین و مایه عزت دین خدا عنوان کرده‌اند.

امام جمعه سمنان عملکرد نیروی انتظامی را افتخارآفرین و بی‌نظیر دانست و گفت: امروز حتی عناصر فراری رژیم سابق نیز اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی را در حراست از امنیت ملی تحسین می‌کنند.

مطیعی ادامه داد: کار نیرو‌های انتظامی اگر به نیت رضایت خداوند و عزت دین انجام شود، عبادت محسوب می‌شود و به‌عنوان یک عمل صالح در پرونده اعمال این عزیزان ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق (ع) گفت: امام صادق (ع) فرمودند مردم به سه امر نیاز دارند: امنیت، عدالت و رفاه.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، امنیت را یکی از دستاورد‌های انکارناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند امنیت عمومی را با تبلیغات و طراحی‌های گسترده خود خدشه‌دار کند.

مطیعی با بیان اینکه «افغانستانی‌هراسی» جدیدترین توطئه دشمن برای تضعیف امنیت عمومی است، افزود: رسول اکرم (ص) می‌فرمایند آن وطنی ارزشمند است که از امنیت برخوردار باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از مهاجران افغانستانی با وجود شرایط مالی مناسب در شهر و دیار خود، به دلیل نبود امنیت در افغانستان به ایران یا سایر کشور‌ها پناهنده شده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان وجود امنیت را لازمه گردش کار‌ها در بخش‌های مختلف کشور دانست و گفت: شرایط عمومی امنیت در استان سمنان مطلوب است؛ اما باید با موارد معدودی که امنیت مردم را تهدید می‌کنند، برخورد شود.

مطیعی با تأکید بر لزوم هماهنگی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در موضوعات مختلف به‌ویژه مسأله عفاف و حجاب اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت و رضایتمندی بین مردم بسیار مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

وی پیگیری مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان نیروی انتظامی را وظیفه مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی، اقتدار نظام و ملت و مایه خرسندی دوستداران انقلاب است.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان سمنان، به تشریح دستاورد‌ها و اقدامات فراجا در استان در یک سال اخیر پرداخت.

موقوفه‌ای با بیان اینکه «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار»، شعار هفته فراجا در سال ۱۴۰۲ است، تأکید کرد: پلیس با تمام توان برای تأمین امنیت جامعه تلاش می‌کند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار