سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از بازگشت به فعالیت 61 واحد راکد در حوزه‌های صنایع تبدیلی و کشاورزی اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 29 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، در نشستی با حضور یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری و جمعی از مسؤولان، آخرین وضعیت طرح‌ها و واحد‌های غیرفعال، نیمه‌فعال و در حال اجرای جهاد کشاورزی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای احیای واحد‌های غیرفعال و نیمه‌فعال اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در این نشست بر احیای واحد‌های غیرفعال جهاد کشاورزی و پیگیری افزایش ظرفیت واحد‌هایی که امکان افزایش ظرفیت را دارند، تأکید کرد.

نوبخت اژدری، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: فعالیت مجدد واحد‌های راکد و نیمه فعال در استان اردبیل یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان قرار دارد.

وی افزود: در این راستا ۶۱ واحد غیرفعال و نیمه‌فعال استان اردبیل در حوزه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی، دام و طیور و شیلات در طول فعالیت دولت سیزدهم فعال شده‌اند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش خود را در راستای حمایت از واحد‌های فعال در حوزه کشاورزی در سطح استان اردبیل انجام خواهیم داد تا شاهد رونق تولید و بهره‌وری در این حوزه باشیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار