مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌آباد از جمع‌آوری جایگاه‌های فروش غیرمجاز دام و احشام در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 25 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، سجاد کاظمی با اشاره به وضعیت نامطلوب ورودی‌های شهر خرم‌آباد اظهار داشت: ورودی‌های این شهر در بحث گردشگری و جذب گردشگر بسیار مهم است و شهرداری خرم‌آباد برنامه‌های مهمی را برای توسعه صنعت گردشگری در نظر گرفته‌است.

وی افزود: جایگاه‌های فروش غیرمجاز دام و احشام در ورودی‌های شهر خرم‌آباد باتوجه‌به مخاطرات بهداشتی و زیست‌محیطی جمع‌آوری شدند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: جمع‌آوری جایگاه‌های غیرمجاز فروش دام در روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و به‌هیچ‌عنوان اجازه ادامه فعالیت به این خاطیان داده نمی‌شود.

وی با اشاره به تجمع ماشین‌آلات سنگین و جایگاه‌های غیرمجاز فروش مصالح ساختمانی در ورودی‌های خرم‌آباد، بیان کرد: از روز شنبه جمع‌آوری این ماشین‌آلات و جایگاه‌های فروش مصالح ساختمانی آغاز شده‌است و تا پایان هفته ادامه دارد.

کاظمی با اشاره به جایگزینی دو میدان دام تحت‌نظارت اداره‌کل دامپزشکی لرستان گفت: دو میدان دام در جنوب و شمال خرم‌آباد به‌منظور رفاه حال مردم و استفاده از دام و گوشت سالم با نظارت اداره کل دامپزشکی و شهرداری این شهر احداث شده‌است.

وی تصریح کرد: از روز سه‌شنبه طرح جمع‌آوری ماشین‌آلات و جایگاه‌های فروش مصالح ساختمانی در ورودی‌های سطح شهر خرم‌آباد آغاز می‌شود و به مکان مناسب انتقال داده می‌شوند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار