رئیس اداره مخابرات شهرستان مشگین‌شهر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس طرح‌های مخابراتی شهرستان مشگین‌شهر به ارزش ریالی ۲۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 25 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، غلامرضا احمدی عصر امروز در آیین افتتاح طرح‌های مخابراتی شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: امروز و در سالروز هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح طرح‌های مخابراتی در شهرستان مشگین‌شهر با ارزش ریالی ۲۸۰ میلیارد ریال هستیم و این پروژه‌ها شامل طرح فیبر نوری FTTH در داخل شهر وطرح‌های BTS همراه اول در برخی از روستا‌های تابعه شهرستان مشگین شهر است.

وی افزود: از جمله این طرح‌های افتتاح شده در داخل شهر و ۴ روستای شهرستان مشگین شهر شامل، طرح FTTH فیبر نوری در خانه داخل شهری با ۳۵ میلیارد ریال، طرح BTS همراه اول در محله قره درویش ۷۰میلیارد ریال، طرح BTS همراه اول در پایین‌تر از میدان نماز به ارزش ۷۰ میلیارد ریال، طرح BTS واقع در میدان وحدت به سمت کوی مسکن مهر به ارزش ۷۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: طرح اکس با ارتباط رادیویی روستای شیخلار به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، طرح اکس با ارتباط رادیویی روستای لگران به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، طرح اکس با ارتباط رادیویی روستای حیق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به‌منظور رفاه حال شهروندان در شهرستان مشگین شهر از دیگر طرح‌هایی است که در حوزه مخابراتی این شهرستان به بره‌برداری رسید.

احمدی گفت: با استفاده از امکانات وتکنولوژی برتر شاهد استفاده اینترنت پر سرعت و پوشش آنتن همراه اول از سیم کارت‌های همراه اول در برخی نقاط کور شهرستان خواهیم بود.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار