فرمانده سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ما مقتدرتر از همیشه در عرصه‌های دفاعی، امنیتی و خدمت‌رسانی در میدان هستند، گفت: با توجه به پیشرفت‌های خوبی که در نیروهای مسلح شکل گرفته آمادگی هرگونه مقابله در برابر دشمن وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 22 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در بیرجند با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دست در دست همدیگر از مجموعه ارتش، فراجا و همه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با همدلی و هم‌افزایی دارند، اظهار داشت: امروز نیرو‌های مسلح همچنان که در هشت سال دفاع مقدس دوش در دوش و دست در دست همدیگر گذاشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

وی افزود: امروز نیرو‌های مسلح نیز همچنان وظیفه پاسداری خود را از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن دنبال خواهند کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی در ادامه گفت: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و آماده‌تر و باصلابت‌تر از گذشته در تمامی عرصه‌ها دفاعی و امنیتی نسبت به حفظ و حراست از جمهوری اسلامی آمادگی لازم دارند.

مهدوی افزود: امروز در نیرو‌های مسلح با توجه به پیشرفت‌های سازماندهی و ملزومات آمادگی هرگونه مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف وجود دارد و این از برکاتی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرده که روی پای خود بایستد و با اتکای به خود و خودباوری به پیروزی‌های خوبی دست پیدا کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ است و امنیت امروز نشات گرفته از رشادت‌های رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس است.

مهدوی با اشاره به اینکه سپاه، ارتش وفرماندهی انتظامی با همدلی و هم افزایی همچون دفاع مقدس دست در دست هم از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع می‌کنند گفت: امروز نیرو‌های مسلح ما مقتدر‌تر از همیشه در عرصه‌های دفاعی، امنیتی و خدمت رسانی در میدان هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح دست در دست یکدیگر با همدلی و هم‌افزایی همچون هشت سال دفاع مقدس وظیفه سربازی و پاسداری از انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند ادامه داد: امروز نیرو‌های مسلح مقتدرتر، آماده‌تر و با صلابت‌تر از گذشته در همه عرصه‌ها حضور و فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های خوبی که در نیرو‌های مسلح شکل گرفته آمادگی هرگونه مقابله در برابر دشمن وجود دارد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار