معاون اجرایی ارتش از برگزاری مراسم عهد سربازی به صورت مشترک در یگان‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 21 September 2023

به گزارش «تابناک البرز» امیر سرتیپ محمد محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه ۳۱ شهریور در تهران، بندرعباس و کلیه مراکز استان و شهرستان‎ها برگزار خواهد شد و برخی تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح به نمایش درخواهد آمد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: دوم مهر ماه سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) است. امسال بنا بر هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک عهد سربازی با حضور جمعی از کارکنان ارتش، سپاه، فراجا و بسیج با محوریت مسجد جمکران در قم به میزبانی ارتش برگزار خواهد شد. این مراسم با حضور فرماندهان عالی‌رتبه، مقامات کشوری و لشکری، روحانیون و مردم برگزار می‌شود.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: همزمان با مراسم متمرکز عهد سربازی در جمکران، این صبحگاه‌مشترک در تمامی یگان‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرائت عهدنامه سربازی کارکنان پایور و وظیفه با حضرت صاحب‌الزمان(عج) و ولی‌امر مسلمین، اجرای سرود با محتوای انتظار، وحدت و سربازی و... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراسم‌ عهد سربازی است.

وی در پایان عنوان کرد: سال پیش، بنا به تدبیر فرماندهی کل ارتش همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) صبحگاه مشترک به منظور تجدید عهد سربازی با حضرت صاحب‌الزمان(عج) و تبیین و تشریح جایگاه امامت و ولایت در تمامی یگان‌های ارتش برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار