مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بیش ۵٠ روستا دارای جاذبه تاریخی گردشگری در استان کرمانشاه وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 21 September 2023

داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: به منظور توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در روستاهای استان کرمانشاه تفاهم‌نامه میان اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و شورای عالی استان کرمانشاه به امضا رسید.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است میراث فرهنگی با همکاری شوراها روستاهای گردشگری هر منطقه را به مردم معرفی کند و هدف از این تفاهم‌نامه آشنایی با مشکلات روستاها به خصوص هدف گردشگری که در استان داریم است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ١۴ روستای هدف گردشگری و بیش از ۵٠ روستا دارای جاذبه تاریخی گردشگری و صنایع دستی در استان کرمانشاه شناسایی شده‌اند.

این مقام مسئول عنوان کرد: از ظرفیت و توان فکری و مالی شورای اسلامی شهر و روستا استفاده می‌شود و با همکاری یکدیگر و مشارکت شوراها در بحث معرفی روستاها به خصوص برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و حفاظت استفاده می‌شود.

وی اذعان کرد: تفاهم‌نامه بین میراث فرهنگی و شورای عالی استان کرمانشاه موجب حفظ و حراست از بناهای تاریخی استان کرمانشاه می‌شود.


انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار