معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: در راستای آمادگی، دانش اموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور، هم زمان با سراسر کشور در استان فارس زودتر از همه دانش اموزان به مدرسه می روند.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 17 September 2023

تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مجید بذرافکن در همایشی باحضور بیش از ۸ هزار مدیر مدارس استان فارس، که در شیراز به صورت حضوری و سایر مناطق و شهرستانهای استان به صورت برخط، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید. اظهار کرد: استفاده از تجارب مدیریتی سایر کشورها با هدف ممانعت از پیمودن راه های رفته، امری مطلوب و پسندیده است و هیچ مغایرتی با اصول تعلیم و تربیت اسلامی ما ندارد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: قاطعیت، منطق و عاطفه سه عنصری است که باید با ترکیب آنها فرمول مدیریت مدرسه را ساخت و شدت و ضعف هر یک از عناصر در نوع مدیت موثر است.

بذرافکن تصریح کرد: در فرآیند تربیت نباید از آموزه های اخلاقی فاصله گرفت و دربرخوردها قاطعیت همراه با رعایت اخلاق باشد.

وی ادامه داد: نوع مدیریت مدارس بستگی به شرایط مدرسه دارد لذا نمی شود همه مدارس را با یک فرمول مدیریت کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: در راستای آمادگی، دانش اموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور، هم زمان با سراسر کشور در استان فارس زودتر از همه دانش اموزان به مدرسه می روند.

خاطر نشان می شود: در این مراسم حدود هفتصد مدیر مدرسه در شهر شیراز و بیش از هفت هزار مدیر مدرسه در سراسر استان فارس به صورت برخط حضور داشتند.

این مراسم با سخنرانی برخط حضرت ایت الله رییسی، ریاست جمهوری و دکتر صحرایی؛ وزیر اموزش و پرورش و سه تن از مدیران مدارس به نمایندگی از مدیران مدارس به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار