رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر ضرورت ورود دستگاه‌های متولی در ساخت‌سازهای غیرمجاز در روستاهای اطراف شهر زنجان گفت: با توجه به الحاق این روستاها به زنجان در آینده، ساخت و سازهای در حال انجام در این روستاها، از هم گسیختگی مسائل شهری را موجب خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 12 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، سعید نجفی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه علنی و رسمی شورا به مطرح بودن سوالات متعدد در مورد پروژه شهیدان کریمی اشاره و اظهار کرد: در مورد این پروژه باید اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه زنجان ایستگاه آتش‌نشانی بانوان ندارد، افزود: راه‌اندازی این ایستگاه نوعی امنیت خاطر را برای بانوان موجب خواهد شد.

وی به ساخت‌ساز‌های غیرمجاز در روستا‌های اطراف شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این ساخت و ساز‌ها اغلب غیرمجاز و در مسیر مسیل‌ها انجام می‌شود که در آینده مشکلات عدیده‌ای را ایجاد خواهد کرد.

نجفی با تاکید بر اینکه روستا‌های دو اسب، دیزج‌آباد، پایین کوه، شورجه و ... در آینده به شهر ملحق خواهد شد، ادامه داد: ساخت و ساز‌های در حال انجام در این روستاها، از هم گسیختگی مسائل شهری را موجب خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر ضرورت ورود دستگاه‌های متولی در ساخت‌ساز‌های غیرمجاز در روستا‌های اطراف شهر زنجان افزود: در بازدید‌های انجام شده مشخص شد که این ساخت‌ساز‌ها مشکلاتی عدیده‌ای را موجب خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار