معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش با اشاره به جلسه مشترک برگزار شده با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این جزیره میزبان بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 28 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از ایرنا، «عزیزاله فرضی‌پور» روز دوشنبه اظهار کرد: با توجه به بازدید آقای «قلعه نویی» و مسوولان فدراسیون فوتبال کشور از ظرفیت و زیرساخت‌های فوتبالی در کیش، مقرر شد تا در دی ماه و پیش از اعزام تیم ملی کشورمان به بازی‌های آسیاسی قطر، میزبان یک بازی تدارکاتی در این جزیره باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کیش دارای مدرن‌ترین و مجهزترین زمین‌های فوتبال کشور است، افزود: مربی تیم ملی و هیات همراه از فدراسیون فوتبال کشور، در بازدید از زیرساخت‌های ورزشی کیش، خواستار تبدیل این جزیره به کمپ‌های تیم ملی شدند.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش اضافه کرد: رایزنی‌های لازم برای میزبانی از بازی پرسپولیس و استقلال در آبان ماه سال جاری آغاز شده که نظر مساعد اولیه را نیز کسب کرده است.

وی با بیان اینکه «کیش» میزبان نشست فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی (کافا) در آبان ماه خواهد بود، گفت: فدراسیوتن فوتبال ایران خواستار برگزاری اردو‌ها و بازی‌های مختلف باشگاهی در جزیره کیش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار