کد خبر: ۱۱۲۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 26 August 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فرار

تاریخ هر ملتی از حوادث و اتفاقات مختلفی تشکیل شده که دوران حساسی را برای آن سرزمین رقم زده است تاریخ ایران از اتفاقات تلخ و شیرینی تشکیل شده که مرور آن یادآوری حضور مردان جسور، با ایمان، اراده است که در طول برهه های از زمان رشادت ها آفریدند.

هفته دولت یکی از برنامه های است که به دلیل شهادت ۲ تن از مردان ایران در سال ۱۳۶۰ رخ داد ، نام گذاری شده است و هرساله به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

طی این هفته برنامه های متعددی مانند غبار روبی و عطر افشانی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران ، افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و آموزشی و ورزشی و بهره برداری از طرح های تولیدی و صنعتی انجام می شود.

طبق گفته استاندار خوزستان هفته دولت یک نماد است و ما باید یک کار تشکیلاتی شاخص تشکیل دهیم.افزایش روحیه جهادی و انجام کار‌های خدایی و دوری از انجام کار‌ها با رنگ و بوی سیاسی همواره مورد تاکید است.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند باعث نامگذاری هفته دولت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار