فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان در اصلاندوز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 25 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، صمد روحی در گفتگویی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر، نماد خدمت بی منت به مردم، دولت جهادی و ساده زیستی بودند که همه ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای آشنایی مردم با خدمات نظام دانست و گفت: بزرگ‌ترین افتخار دولت خدمت به مردم و تلاش برای عمران و آبادانی کشور است و همچنین هفته دولت فرصت مناسبی برای دولتمردان جهت الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر است.

فرماندار شهرستان اصلاندوز عنوان کرد: همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان در شهرستان اصلاندوز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

روحی افزود: کارخانه پنبه پاک کنی امید، پمپ بنزین عبدی و پایگاه امداد هلال احمر بران نمونه‌هایی از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در شهرستان اصلاندوز است.

وی تصریح کرد: دیدار مسئولین ادارات با امام جمعه، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری میز خدمت، یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان اصلاندوز است.

برچسب ها: اصلاندوز ، اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار