مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره اهدای جوایز به ورزشکاران مدال آور استان در میادین مختلف ورزشی، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 21 August 2023

حمید بنی‌تمیم در خصوص روند حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از ورزشکاران مدال‌آور استان، اظهار کرد: یکسری حمایت‌ها از ورزشکاران مدال‌آور به صورت ملی انجام می‌شود، ضمن اینکه بخشی از حمایت‌ها بر عهده استان و شهرستان‌ها است.

وی ادامه داد: در سطح استان با توجه به آئین‌نامه مدال‌آوران در بخش‌های آسیایی، بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک به ورزشکاران مدال‌آور در شهر خودشان زمین اهدا می‌شود. همچنین بر اساس آیین‌نامه‌ای که از سال گذشته در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تدوین کردیم، متناسب با مدالی که ورزشکار کسب می‌کند، در تلاش بوده ایم در اسرع وقت هدایای ورزشکاران را اهدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در بخش ملی نیز هدیه ریاست جمهوری که قابل توجه است، در پایان هر سال به تناسب رده سنی و نوع مدال به ورزشکاران اهدا می‌شود. همچنین ورزشکاران مدال‌آور آقا از خدمت مقدس سربازی معاف می‌شوند. حتی برای ورزشکاران قهرمان در بخش ادامه تحصیل شرایط خاصی در نظر گرفته می‌شود و می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند.

وی با اشاره به تصویب برخی مصوبات جهت اشتغال ورزشکاران در شورای ورزش خوزستان، افزود: در اولین گام، حدود یک ماه پیش ۲۱ نفر از ورزشکاران را به استخدام شرکت گروه ملی فولاد ایران درآوردیم که جا دارد از آقای محمدی مدیرعامل این شرکت قدردانی کنم. من فکر می‌کنم این اتفاق حتی برای اولین بار در سطح کشور رقم خورد که یک شرکت دست به چنین اقدامی ‌زد. این شروع خوبی بود و حتما در ادامه از ظرفیت سایر شرکت‌های بخش خصوصی برای کم کردن دغدغه قهرمانان خوزستانی استفاده خواهیم کرد.

بنی‌تمیم همچنین درباره حمایت از ورزشکاران نوجوان و مدال‌آور، گفت: با توجه به اینکه نمی‌توان این ورزشکاران را به استخدام ارگانی درآورد، تلاش می‌کنیم حمایت‌های خوبی از آن‌های برای فعالیت‌های بدون دغدغه داشته باشیم.

مراسم استخدام ۲۱ کشتی‌گیر و ۳ مربی خوزستانی در گروه ملی فولاد برگزار شد

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار