کد خبر: ۱۱۲۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 19 August 2023

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با بیان این که شرکت های فناور خاص و آینده ساز کشور مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: توجه به آمایش سرزمینی و فرصت های سرزمینی برای این معاونت بسیار مهم بوده و در اولویت امور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله دهقانی فیروز آبادی روز شنبه در بازدید از مرکز رشد فناور نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : با این راهبرد می توان پی برد که شرکت های دانش بنیان برای این سرزمین چه اندازه می توانند اثر گذار باشند.

وی اظهار کرد : امروز یکی از نکات بسیار مهم در این معاونت آن است که شرکت دانش بنیان و فناور چه محصولاتی که مورد نیاز بازار است تولید می کنند؛ به عبارتی نقش آفرینی این شرکت ها در تولید اقتصاد دانش بنیان چقدر تاثیر داشته و در توسعه شرکت های دانش بنیان و توسعه فناور این معاونت ستادهایی را مشخص کرده و تعدادی از شرکت های فناور خاص که آینده ساز کشور هستند و منطبق با فناوری های نوین دنیا حرکت و تلاش می کنند مورد حمایت قرار می گیرند.

معاون رئیس جمهور گفت : در توسعه بازار استانداردسازی محصولات و فراهم کردن زیرساخت های تولید انبوه در گام دوم این معاونت قرار گرفته و در این حوزه برنامه ریزی بسیار خوبی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار