رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: «نشریه تخصصی صدای شورا» با هدف پوشش اخبار و انعکاس خدمات و فعالیت شوراها در شورای اسلامی استان راه اندازی شده است
کد خبر: ۱۱۲۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 19 August 2023

به گزارش تابناک رضوی؛ موسی الرضا حاجی بگلو رییس این شورا روز پنجشنبه ۲۶ مرداد در اختتامیه نخستین نشست رابطین رسانه‌ای شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان خراسان رضوی افزود: ایده راه اندازی این نشریه تخصصی و پایگاه خبری، از سوی مدیر روابط عمومی این شورا مطرح و پیگیری های لازم انجام شده و به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: مجوز راه اندازی این ماهنامه برای موضوعات رسانه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ گردیده و مراسم افتتاحیه این ماهنامه تخصصی همراه با جلسه توجیهی و ابلاغ احکام خبرنگاران این ماهنامه با حضور ۳۳ نفر از خبرنگاران شهرستانهای استان و تعدادی از خبرنگاران مشهد امروز در موسسه آموزشی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد.

رییس شورای اسلامی خراسان رضوی با بیان این که این خبرنگاران به پیشنهاد هر یک از نمایندگان شورای اسلامی استان خراسان رضوی معرفی و انتخاب شده اند، گفت: هم اینک برای هریک از شهرستان ها یک خبرنگار معرفی شده است که در نظر داریم با توجه به وضعیت جغرافیایی و جمعیتی شهرستان ها این تعداد را به ۱۰۰ خبرنگار افزایش دهیم.

حاجی بگلو افزود: امیدواریم با حضور این خبرنگاران، معضلات و مشکلات مردم در شهرستان های استان پیگیری شود و مطالبه گری از مسولان برای حل این معضلات و مشکلات توسط آنان صورت گیرد و ما و دیگران مدیران استان به دنبال حل این مشکلات باشیم.

وی با بیان این که امید است  فعالیتهای این ماهنامه به سمتی برود که در استان و در کشور به حدی تاثیرگذار باشد که روزی شاهد باشیم این ماهنامه به عنوان پایگاه خبری صدای شورا شکل بگیرد و خود را مطرح کند ادامه داد: تحقق این امر نیازمند تلاش، پیگیری و مطالبه گری خبرنگاران این ماهنامه در شهرستان های استان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی استان خراسان رضوی نیز گفت: نشریه تخصصی صدای شورا با هدف پوشش اخبار و انعکاس خدمات و فعالیت های شوراهای اسلامی استان، تولید محتوا، مطالبه گری، و… راه اندازی شده است تا از این طریق اتفاقات خوبی در راستای حل مسائل استان رقم بخورد.

الیاس تقدیسی زاده افزود: امروز در نخستین نشست رابطین خبری شورای اسلامی شهرستان های استان که در محل دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد، سه کلاس آموزشی رشد شبکه های اجتماعی، عکاسی خبری و موبایلی و اصول خبرنگاری از ساعت ۱۲ تا ۱۷ برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این نشست احکام نمایندگی نشریه صدای شورا در شهرستان ها به رابطین خبری شورای اسلامی استان اعطا شد.

مجوز این نشریه در نخستین یادواره شهدای رسانه خراسان رضوی با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران و هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در حضور اهالی رسانه و مسئولین استانی رونمایید شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار