سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: کوهدشت شهدایی مانند سید روح‌الله عجمیان را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و مظلومیت این شهید برگ زرینی در تاریخ این شهرستان است.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 10 August 2023

به گزارش تابناک لرستان، احسان یاوری ظهر امروز در اولین یادواره ۴۵۰ شهید این شهرستان که در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد، اظهار داشت: کوهدشت در جنگ تحمیلی حدود ۷ هزار رزمنده را در دوران دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرده‌است.

وی با بیان اینکه کوهدشت شهدایی مانند سید روح‌الله عجمیان را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و این برگ زرینی بر تاریخ این شهرستان است، افزود: شهید عجمیان نماد مظلومیت نظام مقتدر اسلامی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری حول محور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد: شهدای ما برای حفظ کیان ملی، حفظ اتحاد و یکپارچگی این ملت از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما امروز به‌دنبال برهم‌زدن انسجام و یکپارچگی مردم هستند، بیان کرد: دشمنان با تمام توان در جنگ شناختی به میدان آمده‌اند، اما یاد و پاسداشت شهدا دشمنان را از اهداف شوم خود بازمی‌دارد.

یاوری با قدردانی از برگزارکنندگان اولین یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت گفت: بهترین و ارزشمندترین خدمت به خانواده شهدا زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها است و توفیق خدمت به خانواده شهدا فرصت ارزشمندی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

لزوم ارائه خدمات به مردم کوهدشت

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت نیز در این آیین اظهار داشت: هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و حرکت مقدس شهیدان باعث رسوایی حیله‌های دشمنان شده‌است.

وی با بیان اینکه ما افتخار داریم که راه شهیدان را ادامه می‌دهیم و باید به وصیت‌نامه آنان عمل کنیم، افزود: اهداف شوم دشمنان از برکت خون شهدا به نتیجه نمی‌رسد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم تعظیم و تکریم مقام شهادت عنوان کرد: ما باید افتخار کنیم که زیر پرچم نورانی اسلام و قرآن زندگی می‌کنیم و وظیفه مردم و مسئولان است که حرمت خانواده‌های شهدا را نگه بدارند.

وی به هم‌سو بودن خط فکری شهدا و شهادت با مسیر حرکت امامین انقلاب اشاره و بیان کرد: ما باید همچنان در مسیر شهدا قدم برداریم و در جنگ فکری و اعتقادی که دشمن به‌راه انداخته است سربلند و سرافراز باشیم.

ابراهیمی با اشاره به سابقه درخشان کوهدشت در هشت سال دفاع مقدس گفت: این شهرستان نیازمند حمایت همه‌جانبه است و خدمات بیشتری را باید برای مردم انجام داد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: لرستان ، شهدا ، کوهدشت ، سربازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار