فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری هفت تیر مشهد باند حرفه ای سارقان خودروهای پراید متلاشی شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 09 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ احمد نگهبان با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی گزارش 2 فقره سرقت خودروهای پراید در محدوده خیابان لاله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهید نجفی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از مالباخته‌ها که خانم هستند مشخص شد این افراد برای ورزش صبحگاهی و کوهنوری اتومبیل خود را در خیابان های منتهی به پلکان بلوار 7 تیر پارک کرده بودند و پس از بازگشت به محل متوجه می شوند خودرو آنها مورد دستبرد قرار گرفته است.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: تیم تجسس کلانتری هفت تیر با بررسی دوربین های مداربسته همان محدوده به سرنخ های از دست داشتن یکی از مجرمان سابقه دار در سرقت این خودروها دسته یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از 2 روز کنترل نامحسوس با جمع آوری ادله و مستندات کافی با کسب مجوزهای لازم قضائی در یک پاتوق مواد مخدر در محدوده خیابان شهید صیاد شیرازی در حال استعمال شیشه دستگیر و یکی از خودروهای سرقتی را که متهم در یکی از خیابان های همجوار پاتوق پارک کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد:متهم 27 ساله که به حامد چاقه معروف است در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود امام پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی های پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از در سرقت 3 دستگاه سواری پراید طی یک ماه گذشته به ناچار لب به اعتراف گشود و سه همدست را معرفی کرد.

نگهبان عنوان کرد: در ادامه این عملیات 3 عضو دیگر این باند طی یک عملیات ضربتی در یک پاتوق در محدوده خیابان شقایق دستگیر و در بازرسی از آنها بیش از 60 کلید خودرو و شاه کلید خودروهای سواری کشف شد.

وی گفت: 2 دستگاه خودرو پراید مسروقه دیگر در یکی از خیابان های اطراف پاتوق این افراد کشف و متهمان در بازجوئی های تکمیلی علاوه بر سرقت سه خودرو پراید به 12 فقره سرقت محتویات داخل خودرو نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهارکرد:اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی با دستور بازپرس محترم شعبه 606 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار