فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت : تکمیل پتروشیمی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم و مسوولان شهرستان است، چرا که در اشتغال مردم منطقه نقش برجسته‌ای ایفا می‌کند و مشکلاتی برای این مجموعه و تعدادی از نیروهای آن به وجود آمده که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد، حل آنها در جریان است.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 03 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی گفت : چهار گروه از نهاد ریاست جمهوری به شهرستان سفر و از پروژه‌های مهم به ویژه پتروشیمی، کارخانه سیمان و راه‌های مواصلاتی شهرستان بازدید و به صورت میدانی مشکلات آنها را بررسی و احصا کرده‌اند.

وی افزود : با توجه به اهمیت حضور رییس‌جمهور در استان بر روی دغدغه ویژه تکمیل پتروشیمی و مشکلات کارخانه سیمان دهلران متمرکز شدیم و آنها را به مرکز استان منتقل کرده‌ایم تا در این سفر به طور ویژه مورد ارزیابی قرار گیرند.

صادقی بیان داشت : مشکلات این پروژه‌ها با حضور میدانی نمایندگان نهاد ریاست جمهوری بصورت ویژه مطرح و مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد : چهار گروه از نهاد ریاست‌جمهوری در آستانه سفر دکتر رییسی از این پروژه‌ها بازدید میدانی کرده‌اند و راهکارهای حل و فصل مشکلات پتروشیمی ، کارخانه سیمان دهلران و راه‌های شهرستان بررسی شده و امیدواریم موانع پیشرو در این سفر مرتفع شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار