جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: محافظه کاری خلاف راه و مسیر شهداست و باید عزتمندانه از دستاورد‌های انقلاب به ویژه حوزه حجاب و عفاف صیانت کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 02 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار قاسم رضایی در اجلاسیه شهدای نیرو‌های مسلح در حسینیه ثارالله اردبیل اظهار کرد: نمادی از این انقلاب را در استقامت و پایداری ملت ایران در ادامه راه و آرمان شهدا شاهد هستیم و امروز شرایطی فراهم شده تا با گذر از همه ناملایمتی‌ها انقلاب در مسیر عزتمندی خود حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در عصر ولایت فقیه سربازی در خدمت ولایت هستیم و این انقلاب با غلبه بر همه توطئه‌ها توانسته است در مسیر عزت و سرافرازی خود گام بردارد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یک هزار و ۲۵۹ آزاده سرافراز، ۱۰ هزار جانباز، ۱۲۰ شهید جاویدالاثر و ۱۰ شهید مدافع حرم استان اردبیل را گرامی داشت و گفت: این انقلاب تا ظهور حجت حق با خون پاک این شهدا ادامه دارد و همچنان در این مسیر خون می‌دهیم.

رضائی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال جاری ۱۰ شهید والامقام تقدیم آرامش و امنیت کشور کرده است، افزود: همچنان راه شهادت برای نیرو‌های مسلح باز است تا در این مسیر بتوانند وفاداری خود را به نظام و خط امامت و ولایت نشان دهند.

وی ادامه داد: شهدا برای این ملت پیام‌های روشن و عزتمندی را به یادگار گذاشتند تا برخلاف تهدیدات دشمن و شبکه‌های معاند این انقلاب را با عناصری همچون ولایتمداری، حفظ حجاب و عفت و صیانت از غیرت مردان و زنان این دیار مورد پاسداری و حراست قرار دهند.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن امروز تمام تلاش خود با بکار گرفته تا بنیان‌های اعتقادی این ملت را مخدوش کند، اما زنان نجیب و مردان باغیرت ما اجازه نخواهند داد تا این توطئه دشمن به سرانجام برسد.

رضایی افزود: ما باید با تبعیت از ولایت و پیروی از آرمان بلند شهدا با امیدواری مسیر این انقلاب را با قوت تقویت کنیم چرا که امامین انقلاب همواره توطئه و حیله دشمنان را به ما یادآور شده و اعلام کردند نباید امیدواری را در این حوزه از دست بدهیم.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور اظهار کرد: در دفع تهدید‌های دشمن که بعد از ناکامی در حمله نظامی شدت و قوت بیشتری گرفته شایسته است اصل امر به معروف و نهی از منکر و لبیک گویی به امام و رهبری را مورد توجه قرار دهیم تا این تهدید‌ها نیز خنثی شود.

رضایی خاطرنشان کرد: ما حق نداریم کوتاهی‌ها و قصور خود را لاپوشانی کرده و در همه حوزه‌ها از حضرت آقا هزینه کنیم بلکه بهتر است با شناخت برنامه‌های دشمن و هجمه‌های آن‌ها سعی کنیم تا این تهدیدات دفع شود.

وی صراحت بیان مقام معظم رهبری را در حرام شرعی و سیاسی بی حجابی و بی عفتی یادآور شد و بیان کرد: مسئولان امر و نیروی انتظامی اگر در این حوزه محافظه کاری کنند خلاف راه شهدا را طی کرده و ضرورت دارد همچون مولایمان امام حسین (ع) ذلت را در این حوزه نپذیریم.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور پیام عزتمند نهضت حسینی را پایبندی به اخلاقیات و معارف الهی عنوان کرد و گفت: اگر در مسیر عزتمندی این انقلاب قصور و کوتاهی کردیم باید آن را جبران کنیم و از شهدا در این مسیر شفاعت بخواهیم.

رضائی در پایان تصریح کرد: امانت سنگینی را شهدا در صیانت از ارزش‌های دینی و انقلاب به ما توصیه کردند که باید با شناخت فتنه‌ها این امانت را به شایستگی به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار