معاون فرماندهی انتظامی استان ایلام:
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام از فراگیری مهارت فنی و حرفه ای توسط سه هزار سرباز طی پنج سال گذشته در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 31 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کریم نصرالهی  در آیین راه اندازی مرکز مشاوره شغلی و کارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه انتظامی استان در این باره اظهار کرد: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در اواخر سال ۹۷ و به فرمان رهبر معظم انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح جهت اجرائی شدن ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی قرارگاه مهارت آموزی، آموختن مهارت شغلی است، گفت: کارکنان وظیفه در طول مدت خدمت سربازی با شرکت در این کلاس‌ها ی مهارتی، ضمن آموختن حرفه و شغل از طریق مرکز فنی و حرفه‌ای استان گواهی معتبر دریافت و از آن طریق جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های مورد نظر معرفی می‌شوند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه اجرای مهارت آموزی برای کارکنان وظیفه با جدیت دنبال می‌شود، تصریح کرد: مدرسان این کلاس‌ها از مربیان خبره فنی و حرفه‌ای استان هستند که کار آموختن مهارت به سربازان را برعهده دارند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ۲۳ حرفه و شغل به کارکنان وظیفه آموزش داده می‌شود و سربازان در صورت گذراندن دوره‌های مهارتی و قبولی در آزمون، گواهینامه معتبر از سوی فنی و حرفه‌ای استان دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد انشاء الله که بتوانیم با تجهیزات جدید، آموزش‌های حرفه‌ای و راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش خلع‌های موجود را برطرف و در جهت ایجاد شغل در جامعه حرکت کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار