امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت :تقارن نماز جمعه با روز عاشورای امام حسین، نشان دهنده هم افزایی معنویت، بصیریت افزایی و دشمن ستیزی است.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 28 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار اظهار داشت : قیام امام حسین موجب وحدت آفرینی در بین پیروان آن حضرت شد، نماز جمعه نیز سنگر وحدت آفرینی در کشور و جامعه است.

وی گفت :  قیام امام حسین (ع) برای عدالت گستری و آگاهی بخشی به انسان های جامعه بود، برای یاری امام و رهبر جامعه اقدام به هنگام لازم است، چنانچه حرکتی که باید در زمان خودش انجام بگیرد، به تاخیر بیافتد، قابل قضا شدن نیست و خسارت کوتاهی در ولایت پذیری را جبران نمی کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  یکی از حوادث تلخ عاشورا این بود که از امام زمانشان حمایت نکرده و سکوتشان باعث شد دستشان به خون شهدای کربلا آلوده شود، افرادی که در برابر ولی فقیه قرار می گیرند و موضع گیری خصمانه انجام می دهند، هر لحظه این امکان وجود دارد اسلحه به دست در مقابل امام قرار بگیرد.

وی بیان داشت : مردم ولایت مدار استان ایلام همواره نسبت به مقام معظم رهبری وفادار بوده اند، ولایت پذیری و گوش به فرمان ولی‌فقیه بودن زمینه ساز ظهور است و این جنگ حق و باطل هر لحظه ادامه دارد.

امام جمعه ایلام گفت : صهیونیست ها هرجا انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی اثرپذیری داشته است، در مقابل آن قرار می گیرند، ولی امروز هم نتیجه معکوس کارهای خود را می بینند که چگونه در وضعیت افول قرار گرفته‌اند.

 وی خاطرنشان کرد : سنگر نماز جمعه و عاشورا هر دو میدان رویارویی با دشمنان خارجی و منافق داخلی است، سلاحی که خطیب نماز جمعه بر دست می گیرد، نشان این رویارویی با دشمنان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار