فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد:
کد خبر: ۱۱۱۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 11 July 2023

 


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق سیم وکابل برق با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" ارسلان خادمیان "در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم وکابل برق در سطح شهرستان"گچساران"، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد با انجام اقدامات فنی و تخصصی،۲ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان"گچساران" شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر واز سارقان مقدار زیادی اموال سرقتی و تعدادی ادوات قطع سیم و کابل برق کشف و ضبط نموده وسارقین به همراه اموال مکشوفه به یگان انتظامی انتقال یافتند.

سرهنگ خادمیان خاطر نشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۴ فقره سرقت سیم وکابل برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده،متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار