رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعلام نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 1403-1402 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 28 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عبدی صفایی گفت : بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش وپرورش شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس شاخصه هایی همچون اجاره‌بها ، هزینه پرداختی به پرسنل ، تجهیزات و امکانات ، فعالیتهای تربیتی و آموزشی ، مقطع تحصیلی و ... تعیین شده است.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 1403-1402تاکنون بیش از ۷۰ درصد مدارس مراحل تعیین شهریه را انجام داده یا در حال تکمیل فرایند شهریه هستند بیان کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب 5 میلیون و600 هزارتومان و حداکثرهفت میلیون تومان ، متوسطه اول حداقل شش میلیون و حداکثر 9میلیون 900 هزار تومان و متوسطه دوم حداقل 7 میلیون و 700هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون می باشد.
وی افزود: بعضی از مدارس غیردولتی علاوه بر شهریه مصوب دارای شهریه مکمل و فوق برنامه می باشد که میزان آن ۳۸٪ شهریه مصوب و پرداخت این هزینه ها کاملا اختیاری وقرارداد آن مجزا از شهریه مصوب مدرسه است.
وی تاکید کرد : مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب نمایند و تا اعلام شهریه سال جدید هیچ مدرسه‌ای حق ندارد در زمان ثبت نام از رقم شهریه مصوب سال جاری مبلغی بیشتر از اولیا دریافت نماید و به محض ابلاغ شهریه جدید قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه ممهور به مهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی قرار گیرد
صفایی تاکید کرد : شهروندان می توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار