کد خبر: ۱۱۱۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ 26 June 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی فدراسیون ، بهروز عطایی درباره دیدار برابر هلند، گفت: بازی بسیار سختی بود. هلند تیم بسیار با کیفیتی است و یک فوق ستاره والیبال جهان را در اختیار دارد، بقیه بازیکنان در کنار این بازیکن، یک تیم خوب را تشکیل دادند. مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم، مخصوصا ست نخست این مسابقه با کیفیت خوبی شروع شد و این ست را با عملکرد بسیار مناسب بازیکنان ایران با موفقیت به پایان رساندیم.

 

وی تصریح کرد: از ست دوم تیم هلند شرایط بهتری به دست آورد و سرویس‌های خیلی خوبی زد. در واقع هلند همانند تیم ایران در ست نخست عمل کرد. این مسابقه تا پایان ست چهارم نوسانات زیادی داشت، هلند و ایران هر دو در جا‌هایی دچار نزول و صعود شدند. این اتفاق به صورت سینوسی اتفاق افتاد و دو تیم در واقع با تلرانس بالا بازی را ادامه دادند تا به ست پنجم کشیده شد.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: دو تیم ست پنجم را خوب شروع کردند و حتی ایران چهار بر سه پیش افتاد، اما نیمیر سرویس‌های وحشتناکی زد که سرعت زیادی داشت، تیم ایران نتوانست مسابقه را کنترل کند و اختلاف امتیاز زیاد شد. بازی پایاپایی در ست پنجم بود، تیم ایران حتی ۱۰ بر هفت عقب بود، اما ۱۰ بر ۱۰ مساوی کردیم. روی دنده پاسور یک گیر کردیم و به دلیل سرویس‌های خوب هلند و نرسیدن توپ، نتوانستیم از مخمسه خودمان را نجات دهیم.

 

وی تاکید کرد: سعی کردیم تمام تغییراتی که امکان‌پذیر بود، را انجام دهیم، از چهار بلند زن استفاده کرده و گاهی سرعتی‌ها را جابجا کردیم، از پاسور هم در دو تعویضه استفاده کردیم، اما شرایط میزبانی با این تیم بود و در خانه خودش بازی می‌کرد، شاید هلند از نظر روانی در شرایط بهتری نسبت به تیم ایران برخوردار بود و همین کمک کرد که هلند بازی را ببرد. مسابقه پایاپایی بود و شاید تیم ایران اگر کمتر اشتباه می‌کرد، شانس برد داشت. در مجموع پتانسیل تیم ایران بیشتر از چیزی که ارائه دادیم بود و باید برای روز‌های بهتر بیشتر تلاش کنیم.

 

عطایی در ارزیابی عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: در مجموع در لیگ ملت‌های امسال خیلی خوب بازی نکردیم، واقعیت است و معتقدم که در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم، ولی از آن استفاده نکردیم، برابر تیم‌هایی همانند لهستان که دو بر صفر جلو بودیم و شانس برد داشتیم، در واقع از شرایط موجود استفاده بهینه نکردیم، البته شکست لهستان کار آسانی نیست. ازسوی دیگر برابر اسلوونی و ژاپن بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. واقعیت انکارناپذیر است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار