مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال ١٠٠ هزار نفر تحت پوشش برنامه های اوقات فراغت توسط ٨٠٠ هیأت و ٩٠٠ باشگاه ورزشی از خدمات این اداره کل قرار گیرند.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 25 June 2023

سجاد بیرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ازدواج در این اداره کل برگزار شد، شعار هفته را "ازدواج آسان و آسمانی" اعلام کرد و گفت: در طول هفته بیش از ۴٠ عنوان برنامه با محوریت جشن های وصال توسط معاونت‌ فرهنگی و جوانان اداره کل برگزار می‌شود.

وی تجلیل از خادمین ازدواج، پیگیری و شتاب تسهیلات ازدواج با بانک های عامل، خدمات رایگان ازدواج توسط ۲۱ مرکز مشاوره رایگان، برگزاری کارگاه های آموزشی و غیره را جزء برنامه های هفته اعلام کرد.

بیرامی ادامه داد: جشن‌های وصال در اکثر شهرستانهای استان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص تسهیلات ازدواج جوانان نیز گفت: ۹٠ درصد از تعهدات پرداخت وام ازدواج در استان تحقق یافته و جزء ۵ استان برتر در پرداخت این تسهیلات هستیم.

‍ بیرامی با اشاره به میزبانی ارومیه برای مسابقات والیبال جهانی افزود : در همین راستا ١٨ کشور به مدت ١٢ روز در ارومیه حضور خواهند داشت.

محمد سپهری معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی نیز در این نشست از همراهی اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد در جهت کاهش مشکلات پیش رو تقدیر کرد

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار