کد خبر: ۱۱۱۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 25 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، ابراز امیدواری کارشناسان و فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از دوره ریاست دکتر علی اصغر باقرزاده نماینده موفق حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار بر مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی. 

انتخاب رییس جدید مجمع نمایندگان مازندران و طرح کارویژه های ملی  

دکتر باقرزاده با عضویت در هیات رییسه کمیسیون تلفیق سه سال اخیر مجلس، نائب رییسی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس و عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه یکی از موثرترین چهره های پارلمانی محلس یازدهم است که باید مجمع نمایندگان مازندران را از اول تیر به مدت چهارماه راهبری نماید.‌.
از پزشک متخصص و انقلابی بابلسری که یکی از منظم ترین و پرکارترین نمایندگان مجلس است ودر جذب اعتبارات و امکانات حوزه انتخابیه بسیار موفق بوده انتظار می رود تمام مساعی خویش را برای ملی سازی مسائل مازندران ، تقویت مجمع و بهبود کارآیی آن، ، مطالبه گری و پیگیری اهم مشکلات استان از طریق کارویژه های همگراساز پارلمانی در مراجع ملی بکار بندد.و صدای رسای مردم مازندران در خانه ملت باشد.
نگارنده با توجه به توانمندی ها و درایت دکتر باقرزاده انتظار دارد ارتباط ایشان با مجموعه فعالان و نخبگان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ، دانشگاهی ، صنفی و مدنی ورسانه های گروهی استان تقویت گردد.

ایرج نیازآذری/ روزنامه نگار و کارشناس دانشگاه مازندران 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار