مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد گفت: 51 طرح عمرانی و زیرساختی برای سال 1402 در دستور کار قرار داده شده که در سه ماهه اول 11 طرح آن آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 21 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد دهقان در جمع برخی خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 21 مناقصه عملیات اجرایی طرح های زیرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی برگزار شده است، اظهار کرد: تاکنون از تعداد طرح های مناقصه ۱۱ طرح به مرحله قرارداد به مبلغ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها بیشتر مربوط به تصفیه خانه، آسفالت معابر و شبکه توزیع آب بوده است افزود: ایجاد راه های دسترسی و آسفالت معابر در شهرکها و نواحی صنعتی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های معاونت فنی شرکت در سال جاری مورد توجه قرار گرفته است بطوری که تاکنون عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از معابر شهرکهای یزد، صدوق، یزدمهر و منطقه ویژه یزد به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، ایجاد شبکه برق شهرکهای یزدمهر و میبد دو به طول هشت کیلومتر را از دیگر برنامه های اجرا شده از ابتدای سال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بر اساس برنامه زمانی اجرای پروژه ها ایستگاه آب شهرک های صنعتی تفت دو، یزد مهر و منطقه ویژه اقتصادی یزد با اعتبار پنج میلیارد ریال تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: معاونت شرکت 51 طرح عمرانی و زیرساختی را در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد برای سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار داده که در سه ماهه اول ۱۱ طرح با اعتبار سه هزار و ۵۱ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار