رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: خَیِرین و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مراکز نیکوکاری شهرستان نوشهر در اجرای طرح قرض ماندگار ۶۵۰ میلیون تومان مشارکت داشتند.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 17 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، بهزاد عسکری اظهار داشت: خیرین و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مراکز نیکوکاری شهرستان نوشهر در اجرای طرح قرض ماندگار ۶۵۰ میلیون تومان مشارکت داشتند. 

مشارکت ۶۵۰میلیون تومانی خَیِّرین و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مراکز نیکوکاری شهرستان نوشهر در طرح قرض ماندگار

وی افزود: مبالغ نیک اندیشی خیرین و شوراها و مراکز نیکوکاری در قالب قرض ماندگار درصندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران سپرده گذاری شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: ۳ برابر مجموع مبلغ واریزی برای طرح ماندگار برای کمک به مددجویان و جامعه هدف اختصاص داده می شود.

عسکری با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره مندی از ظرفیت حداکثری خیرین در اعطای تسهیلات به نیازمندان در فقه قالب طرح قرض ماندگار، گفت: خیرین حقیقی و حقوقی (مساجد، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و...) می‌توانند با سپرده گذاری و تعامل وهم افزایی با صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یاری کنند که در همین راستا در سال گذشته مبلغ ۳۰۰میلیون تومان سپرده گذاری شده است.

خاطر نشان می شود: در شهرستان نوشهر ۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار