فرمانده انتظامی استان ایلام ؛
فرمانده انتظامی ایلام گفت: مجموعه نیروهای ناجا جایگاه سربازی را مهم ترین ویژگی خود در ارتباط با مردم می دانند تا امنیت پایدار را در سطح جامعه برقرار کنند.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 15 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جعفر سلمانی در دیدار اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان اظهار داشت: تمامی نیروهای نظامی و انتظامی از پایین ترین رده های مسئولیتی تا بالاترین درجات جایگاه سربازی در راستای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته که نمونه آنرا در سردار شهید قاسم سلیمانی شاهد بودیم که همواره بر جایگاه سربازی خود تاکید می کردند.

وی با اشاره به دیدارهای متعدد خود با مجموعه نیروهای انتظامی استان افزود: داشتن روحیه اعتقادی و مردمداری از مهم ترین خصیصه های کارکنان انتظامی ایلام است تا مهم ترین وظیفه خود که همانا برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه است، را به بهترین شکل ممکن عملیاتی کنند.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: ناجا قبلا تنها به عنوان مجموعه انتظامی که دارای مسئولیت های خاص در ارتباط با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی است، شناخته می شد، ولی امروزه به عنوان یک سازمان اجتماعی و خدماتی بوده که در بسیاری از ماموریت ها از لباس نظامی خارج و تلاش کرده با ارتباط بی واسطه و مستمر با اقشار مختلف مردم در جهت رفع مشکلات و نارسایی های جامعه حرکت کند.

سردار سلمانی یادآور شد: این رویکرد باعث شد در نظرسنجی صورت گرفته پیش از اغتشاشات سال گذشته از نظر میزان رضایت مندی مردمی چهارمین دستگاه در کشور باشد.

وی با اشاره به شکل گیری معاونت فرهنگی و اجتماعی در ناجا اضافه کرد: ارتباط با حوزه های مختلف بویژه رسانه ها با تشکیل این حوزه بسیار پررنگ شده که آثار آنرا نیز در سطح جامعه شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی ایلامی به هجمه های صورت گرفته پس از اغتشاشات سال گذشته به نیروهای ناجا پرداخت و گفت: نیروهای انتظامی به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیار مظلوم واقع شدند، ولی تلاش کردند با برخورد احترام آمیز ولی با حفظ اقتدار امنیت را در کشور برقرار کنند.

سردار سلمانی تاکید کرد: نیروی انتظامی امروز به عنوان پیشانی نظام شناخته شده و هرگونه عملکرد اشتباهی در هر رده مسئولیتی به نام تمام مجموعه نوشته می شود و رسانه های ضدانقلاب نیز آنرا به نظام تسری می دهند که باید با هوشیاری کامل همه در راستای وظایف قانونی و محموله خود گام برداریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار