مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به ضرورت کاهش شکاف بین نسل ها برای تأثیرگذاری آموزشی گفت: مدیران منتظر اقدامات کشوری نباشند و راه را برای پیشرفت باز کنند.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 13 May 2023

آیت الله علیرضا اعرافی در جریان دیدار با جمعی از مدیران آموزشگاه‌های شهرستان میبد، با اشاره به اهمیت جایگاه مدیران مدارس در نظام تعلیم و تربیت، اظهار کرد: افتخارات بسیاری در طول سه دهه گذشته در قلمرو تعلیم و تربیت شهرستان رقم خورده است همه این‌ها مرهون زحمات شما مربیان، معلمان، مدیران و همه خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت بوده است.
 
وی افزود: نکته بسیار کلیدی که در حوزه تعلیم و تربیت وجود دارد، عشق و علاقه‌ای است که نسبت به کار وجود دارد. خداوند را شاکریم که ما این عشق را در میان فعالان آموزش و پرورش میبدکاملا مشاهده می‌کنیم.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور بر لزوم دانش افزایی و رشد علمی فرهنگیان تاکید کرد و گفت: مدیر یک مدرسه، ساعتی از زندگی شبانه روزی خود را باید مصروف مطالعه و پیشرفت علمی کند، چرا که اگر یک روز بدون مطالعه باشد، از کاروان علم و دانش، عقب خواهد ماند.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ما نباید در شهرمان متوقف باشیم و منتظر اقدامات کشوری باشیم، باید راه را برای پیشرفت باز کنیم و شما مدیران به هر قیمتی باید آموزش و پرورش میبد را سرآمد استان و کشور نگهدارید و این مهم، نیازمند عزم همگانی است.
 
امام جمعه میبد با بیان این‌که همه دستگاه‌ها باید خادم آموزش و پرورش باشند و همه برنامه‌های اجرایی باید پیوست آموزش و پرورش داشته باشد، تأکید کرد:‌ در رابطه با مسجد و نماز، اقدامات خوبی از سوی آموزش و پرورش انجام شده و ضروری است در بحث خانواده و اولیا نیز نهضتی راه بیفتد که لازمه آن عزم و جدیت آموزش و پرورش در این باره می‌باشد. 
 
وی در پایان برنامه ریزی جدی و اجرای دقیق برای توسعه آموزشی کشور را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: شکاف میان نسل‌ها باید کاهش یابد تا بتوانیم به درستی بر روی دانش آموزان اثرگذار باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار