رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه :
رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه از صدور پروانه کسب در ٣٠ روز که پایین تر از میانگین کشوری است خبر داد و گفت: صدور مجوزها به شکل کاملا سیستمی انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 12 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

محسن دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص روند صدور مجوز کسب و کارها در استان اظهار کرد: صدور پروانه کسب در استان کرمانشاه از میانگین کشوری به لحاظ مدت زمان صدور پروانه  پایین تر است.

وی در ادامه افزود: در زمینه اعطا مجوز میانگین کشور 45 روز و در استان کرمانشاه این مدت زمان 30 روز می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: یک سامانه به نام نوین اصناف به جای سامانه قبلی راه اندازی ‌شده و تمام صدور مجوزها به صورت متمرکز از درگاه ملی مجوزها می باشد.

این مسئول خاطر نشان ساخت: در این درگاه حوزه وزارت صمت و صدور پروانه کسب را انتخاب می کنید سپس به اتحادیه صنفی مربوطه مراجعه و درخواست می دهید سپس پروانه کسب صادر می شود.

دارابی تاکید کرد: در حال حاضر به این دلیل که کارها به صورت الکترونیک است، کدی را به شما می دهند که بر اساس آن کد دو بعدی تمام اطلاعات خلاصه می شود و یک کارت هوشمند را به عنوان پروانه کسب دریافت می کنید اگر تمایل داشتید که نسخه کاغذی را هم بگیرید  سامانه ما می تواند یک نسخه به شما بدهد اما فرایند آن سیستمی است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار