کد خبر: ۱۱۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 12 October 2015
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ایجاد «شهرک پخش» در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری ظهر امروز در نشست با اعضای خانه صنعت و معدن و تجارت استان با اشاره به فعالیت این خانه اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت یکی از مهم‌ترین تشکل‌های بخش‌خصوصی در حوزه تولید و تجارت است.

وی با بیان اینکه این نهاد خصوصی با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از پیش آماده است، تصریح کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت ظرفیت‌های خوبی برای شکوفایی در این حوزه‌ها دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خانه مذکور را اهرمی توانمند و تخصصی در پیگیری و برطرف شدن مشکلات بخش صنعت و تولید عنوان کرد و گفت: ایجاد ارتباط گسترده بین بخش‌های مختلف اقتصادی شامل تولید تا تجارت مهم است.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد شبکه‌ای قوی بین بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت می‌توانیم تداوم حیات ارکان مختلف اقتصادی و تولیدی را تضمین کنیم، خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت رویه در زنجیره تولید تا تجارت یکی از اهداف ادغام وزارت صنایع و معادن سابق و وزارت بازرگانی بوده است.

منتظری گیلان را دارای 190 شرکت فعال در حوزه پخش عنوان کرد و یادآور شد: برای نخستین بار شهرک پخش با مساحت 70 هکتار در شهرک صنعتی سفیدرود رشت در حال آماده‌سازی است.

وی درباره شهرک پخش در شهرک صنعتی سفیدرود اشاره کرد و افزود: فراهم شدن فضای تعامل بیشتر بین فعالان تولید و توزیع یکی از مهم‌ترین اهداف احداث این شهرک تخصصی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آمادگی این سازمان برای ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر بین شهرک پخش در حال ایجاد و تولیدکنندگان و خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد.

وی متذکر شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد هم‌افزایی هر چه بیشتر بین فعالان تولید و تجارت در کنار خانه صنعت، معدن و تجارت است.

منتظری با برشمردن توانمندی‌های صنفی و صنعتی در گیلان، از آغاز مقدمات لازم برای ایجاد رویه کاری و تجاری مشترک بین تولیدکنندگان و شبکه پخش استان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار