کد خبر: ۱۱۰۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 24 April 2023

فرماندار نوشهر از اختصاص ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در این شهرستان خبر داد.

رستم زرودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این اعتبار صرف بیش از ۲۰ طرح عمرانی شهرستان می شود و مسوولان دست اندرکار باید بدون وقت کشی نسبت به تسریع در روند طرح ها برنامه ریزی و اقدام کنند.
وی، مسکن محرومان، پسماند، آبرسانی، راه سازی و اشتغال را از جمله این طرح ها برشمرد که این اعتبار برای آن هزینه می شود.
فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که بنا به تاکید استاندار پرتلاش مازندران اعتبارات تخصیصی دور نخست سفرهای استانی دولت جهادی باید مدت سه سال اختصاص و صرف اجرای کامل طرح ها شود بنابراین مسوولان کم کار در این حوزه باید پاسخگوی به سرانجام نرسیدن طرح هایشان در زمان موعد مقرر باشند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم ۲۰ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در قالب هفدهمین سفر استانی به مازندران بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ۱۷۶ طرح مصوب به این استان اختصاص داد که از این اعتبار حدود ۵۰ درصد آن صرف اجرا و تکمیل طرح های عمرانی خواهد شد.
بنا به گفته مسوولان امر و تاکید استاندار مازندران این اعتبار باید تا پایان سال آینده جذب و صرف طرح های مدنظر در شهرستان های استان بشود.
برابر آمار، از اسفندماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بهره برداری حدود ۳۰ طرح، ۴۲ طرح با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی و ۱۱۴ طرح با پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی از مجموع ۱۷۶ طرح در این استان انجام گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار