فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در کمتر از ٧٢ ساعت قاتلین جوان ١٨ ساله یزدی که در پارک آزادگان یزد به قتل رسیده بود، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 24 April 2023

سردار عباسعلی بهدانی فرد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد:‌ در پی وقوع یک فقره قتل که ۷۲ ساعت پیش در پارک آزادگان یزد رخ داده بود، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی کارآگاهان پلیس مشخص شد که نوجوانی ۱۸ ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است و فرآیند بررسی وارد فاز فنی و اطلاعاتی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت:‌ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی، با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم علی‌رغم وجود هیچ‌گونه سرنخی از این جنایت؛ قاتل و همدستش را که حدودا ۲۰ ساله و از اتباع غیرمجاز هستند در دو عملیات جداگانه در دو محله شهر یزد دستگیر کردند.

سردار بهدانی‌فرد تصریح کرد: متهم به قتل نوجوان یزدی، به ارتکاب قتل بخاطر اختلاف آنی منجر به نزاع و درگیری با وی در پارک اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان این‌که در این رابطه پرونده تشکیل و به‌همراه متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد:‌ از همشهریان درخواست داریم تا از بکارگیری اتباع بیگانه غیر‌مجاز به صورت جدی خودداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار