کد خبر: ۱۱۰۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 20 April 2023

به گزارش معاونت وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان خوزستان سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار:

کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ چهارم اردیبهشت ماه سال 1402دريافت کرده اند،مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) ، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.
اين دسته از مشمولان مي بايست درتاریخ ،ساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده ، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
لازم به ذکر است مشمولانی که به مراکز آموزش شهید درویش فراجا و شهید باکری دزفول و سپاه استانی اختصاص یافته اند نیازی به حضور در معاونت وظیفه عمومی ندارند و مستقیماً به پادگان های ذکر شده مراجعه نمایند مابقی مشمولین ساعت ٠۶٠٠ روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در معاونت وظیفه عمومی استان واقع در اهواز جنب موسسه راهگشا ( تعویض پلاک خودرو) حاضر شوند
مشمولان اعزامي مي بايست کارت دیجیتال تزريق واکسيناسيون کوويد 19 وکارت واکسن مننژيت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.
مشمولان مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسيناسيون،کارت ملي و شناسنامه،مدارک مربوط به شرايط خاص را به همراه خود داشته باشند.
در اين اطلاعيه آمده است ،عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده،غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.
از خانواده های محترم مشمولین خواهشمندیم با توجه به شیوع ویروس کرونا وپیشگیری از انتقال آن از تجمع در محل اعزام خودداری نمایند

برچسب ها: خدمت سربازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار