مسوول‌ جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با وجود مشکلات انباشته از قبل، امید و نشاط را به کشور بازگرداند.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 18 April 2023

کریم کریمی‌تبار روز سه شنبه در آستانه سفر استانی رییس جمهور به خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از مسوولان استان انتظار داریم اولویت‌های اصلی مردم را در سفر رییس جمهور مطرح کنند.
وی سفر آیت ا... رییسی به خوزستان را نشان از اهمیت استان و عزم جدی دولت سیزدهم برای توسعه آن دانست و افزود: دولت مردمی سیزدهم در شرایطی دولت را تحویل گرفت که خوزستان در دولت قبل مورد بی‌اعتنایی بود و در بسیاری از شاخص‌های عمرانی و اقتصادی عقب گرد داشت.
مسوول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان اظهار کرد: رییس دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته بیش از ۶ بار به خوزستان سفر کرده است که نشان از اراده جدی دولت برای رفع مشکلات خوزستان است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی منسجم و اولویت بندی مسایل خوزستان باید به درستی انجام شود تا از این فرصت، بهره حداکثری داشته باشیم ضمن اینکه مسوولان باید واقعیت‌های خوزستان را به رییس جمهور گزارش دهند تا تصمیم مناسب گرفته شود.

کریمی تبار گفت: امروز با وجود تلاش همه جانبه دشمنان، کشور در ریل توسعه قرار دارد و برخلاف خواست دشمنان، آینده بسیار روشنی برای خوزستان و کشور قابل تصور است.

اقدامات دولت سیزدهم در خوزستان چشمگیر است
مسوول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: اقدامات دولت سیزدهم در خوزستان چشمگیر است و کارنامه دولت به ویژه در رفع مشکلات آب آشامیدنی و مسوولیت‌های اجتماعی در خوزستان مثبت است.
وی افزود: در بخش‌های فرهنگی، طرح ۵۵۰هزار هکتاری کشاورزی، آب و برق و میراث معنوی و فرهنگی خوزستان ظرفیت بی‌نظیری دارد که از رییس جمهور انتظار داریم در این سفر اعتبارات مناسبی برای آنها تصویب کند.
کریمی‌تبار مساله بیکاری جوانان خوزستان و خانه دار شدن آنها را از دردهای مردم خوزستان دانست که هنوز در استان تحرک لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

وی تلاش در تحقق شعار امسال را درمان دردهای خوزستان خواند و با اشاره نقش نخبگان خوزستان در پیشرفت عدالت محور گفت: امیدواریم رییس جمهور مردمی در این سفر دیداری با نخبگان و جوانان برای شنیدن صدای آنها داشته باشد.

براساس اعلام معاون اجرایی رییس جمهور، قرار است سفر استانی آیت ا... رییسی به استان خوزستان روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت امسال انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار