سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: خوشحالم که توفیق خدمتگزاری به مردم کرمانشاه نصیبم شده و هدفی هم جز خدمت صادقانه به آن‌ها و گشودن گره‌ای از مشکلاتشان ندارم.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 09 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمدرضا آمویی» روز شنبه در دیدار با سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: مردم کرمانشاه مردمانی مومن، نجیب، ولایی و انقلابی هستند که سال هاست با وجود مشکلات و دسیسه های دشمنان پای نظام و انقلاب اسلامی مانده و به خوبی از آن حراست و پاسداری کرده اند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی خدمت به مردم و گشودن گره ای از مشکلاتشان را وظیفه خود دانسته و اینک که فرصت خدمت به آن ها در سنگر فرمانداری نصیبم شده حتما آن را قدر دانسته و تلاش می کنم خادم خوبی برای تک تکشان باشم.

آمویی تاکید کرد: با خدای خود نیز عهد بسته ام که شانی به جر شان خدمتگزاری برای خود قائل نباشم و شبانه روز تلاش کنم تا شرایط زندگی مردم کرمانشاه ارتقاء پیدا کند، موضوعی که ان شالله با کمک همکارانم در مجموعه فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه یادآوری کرد: در فرمانداری به روی همه مردم باز است و برای دیدار و ملاقات با آن ها تنها قائل به دیدارهای هفتگی در روزهای دوشنبه نیستم، شهروندان هر زمانی که نیاز به ملاقات داشتند می توانند به فرمانداری مراجعه کرده و مطمئن باشند حتما کارشان با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

وی همچنین از حمایت های سردار جاویدان فرمانده و دیگر مدیران و مسئولان انتظامی کرمانشاه نیز قدردانی کرد و گفت: تمام خاطرات خوب زندگی من در لباس مقدس پلیس رقم خورده و افتخار می کنم سربازی از سربازان ولایت در مجموعه فراجا بوده ام.

آمویی در پایان و با تاکید بر اینکه هنوز هم به مشاوره های راه گشای سردار جاویدان و دیگر مسئولان انتظامی استان برای خدمت به مردم نیاز دارد، گفت: امیدوارم همه دست در دست هم بتوانیم قدمی برای رفاه، آسایش و ارتقاء وضعیت معیشتی مردم برداریم.

فرماندار کرمانشاه از خوشنام ترین و لایق ترین مدیران انتظامی است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز گفت: محمدرضا آمویی سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه از خوشنام ترین و لایق ترین مدیران انتظامی است که در سطوح مختلف مدیریتی منشاء خدمات بی شماری بوده و مطمئنا می تواند در سمت جدید هم موفقیت های گذشته را تکرار و خادم خوبی برای مردم باشد.

سردار «علی اکبر جاویدان» افزود: حضور یکی از مدیران انتظامی استان در مسند فرمانداری کلانشهر کرمانشاه بیانگر درایت، شجاعت و لیاقت خوبی است که در نزد مدیران انتظامی وجود دارد.

وی افزود: آمویی یکی از همین افرادی است که با تجربه سال ها مدیریت موفق در عرصه انتظامی این بار پای به عرصه یکی از دستگاه های حاکمیتی گذاشته و با توجه به شناختی که از وی دارم به طور قطع می تواند در این جایگاه نیز موثر و منشاء خیر و خدمت باشد.

سردار جاویدان گفت: آمویی حوزه های مدیریتی زیادی را تجربه کرده و موفق نیز بوده است و همین تجارب ارزشمند می تواند عاملی باشد که بتواند با برنامه ریزی صحیح در راستای رفع مشکلات اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در مدت زمانی که فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه را برعهده داشته ام کاری نبود که به آمویی سپرده باشم اما از عهده و انجامش برنیامده باشد که همین امر بیانگر ظرفیت و توانمندی بالای این مدیر لایق انتظامی است.

وی با اشاره به استفاده دولت آقای رییسی از همه ظرفیت ها برای خدمتگذاری هرچه بهتر به مردم، گفت: توفیق خدمت به شهروندان افتخار بزرگی است که امروز نصیب آقای آمویی شده است و امیدوارم بتواند به خوبی از این فرصت استفاده کرده و نام نیکی از خود در مدیریت جدید به یادگار بگذارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار