شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: در شهر قزوین 85 اثر گردشگری جذابیت بازدید را دارد و در این مدت سعی کرده‌ایم تا با نمایان کردن آنها مردم زیادی از آن فضاها بازدید کنند.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 11 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین مسعود نصرتی شامگاه شنبه در جلسه شورای شهر قزوین که در سالن جلسات شورای شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: گردشگری موضوعی است که متولی آن سازمان گردشگری است ولی باید برای جذب حداکثری گردشگر تمامی دستگاه‌ها و بخش خصوصی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی افزود: در حوزه آموزش، ایجاد امنیت، ایجاد فرهنگ، معرفی امکان گردشگری نیازمند فعالیت یکپارچه بسیاری از دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی هستیم تا بدین وسیله بتوانیم میزان حضور گردشگران را در قزوین افزایش دهیم.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه گردشگر در شهری که امنیت در آن نباشد حضور پیدا نمی‌کند، عنوان کرد: در ایران شرایط جذب گردشگر به خوبی مشاهده می‌شود و در این کشور و در استان مکان‌های ارزشمندی وجود دارد که بیشتر مردم ایران آن را ندیده‌اند.

نصرتی با اشاره به اینکه جاذبه‌های گردشگری زیادی در ایران وجود دارد ولی برخی از مردم برای مکان‌های گردشگری نه چندان جذاب کشورهای خارجی هزینه‌های هنگفتی را پرداخت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با ارائه خدمات مناسب سازوکاری را فراهم کنیم تا تمامی مردم ایران از جاذبه‌های گردشگری قزوین بازدید کنند.

وی بیان کرد: در شهر قزوین 85 اثر گردشگری کاملا جذابیت بازدید را دارند و در این مدت سعی کرده‌ایم تا با نمایان کردن آنها مردم زیادی از آن فضاها بازدید کنند.

شهردار قزوین تصریح کرد: چهار انبیا قزوین در کشور منحصر به فرد است ولی ما متاسفانه تا به امروز از آن استفاده درستی را نداشته‌ایم و این رویکرد باید به‌زودی تغییر کند.

نصرتی گفت: شهر قزوین امکان تاریخی، طبیعی، مذهبی، مفاخر فراوان، سوغات و صنایع دستی جذاب متعددی دارد که باید این ظرفیت‌ها به سرعت عملیاتی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار